Lucie Borhyová a červená DS7 Crossback E-Tense

15.10.2020 Veronika Petrů 0 komentářů

Lucie Borhyová je už více než rok ambasadorkou mladé francouzské automobilky DS. Jedinečná, stylová a francouzsky šarmantní (cituji Lucku z předchozího rozhovoru) auta značky DS populární českou moderátorku okamžitě nadchla. Zlatou DS7 Crossback vystřídal červený kousek a jelikož už má Lucka s tímto modelem mnoho zážitků a zkušeností, považovala jsem to za ideální příležitost dát opět kávičku a zjistit, co je nového.

 

Lucce Borhyové musím velmi poděkovat. Vždy si na autokabelkovský rozhovor udělá čas a pro mě to není práce, ale radost. Lucka totiž není energická a usměvavá jen na obrazovce, ale i při osobním setkání. Připomenout si můžete náš první společný rozhovor s tématem řízení i kabelek zde i druhý rozhovor, jehož ústředním tématem bylo zlaté DS zde.

VP: Jak hodnotíš spolupráci se značkou DS a své „ambasadorování“ po více než roce?

LB: Spolupráce s DS je naprosto fantastická. Lepší bych si nemohla přát! Mají krásná auta, skvělý servis, všichni jsou velmi milí a myslím, že jsme si perfektně sedli a spolupráce nám ve všech oblastech klape.

VP: Se svou DS7 Crossback máš spoustu krásných fotek na Instagramu, jaké jsou ohlasy fanoušků?

LB: Velmi pozitivní. Je vidět, že nejsme jen národ rybářů a houbařů, ale i milovníků krásných aut. Píší mi jak muži, tak hlavně ženy, které chválí, jak auto perfektně sedí mému stylu a také samotný DS7 Crossback má u žen velký úspěch.

VP: Víš o někom, kdo si kvůli, či lépe řečeno díky tobě koupil nové DS?

LB: Vím o lidech, kteří se o DS7 Crossback vážně zajímali, se kterými jsem sdílela zkušenosti i je třeba v autě svezla a auto jim ukázala. I tohle je naplnění mé úlohy ambasadorky a mám z toho radost.

VP: Jak těžké bylo loučení se „zlatou“?

LB: Co mám říci, bylo to těžké. Ta barevná kombinace byla úžasná, zlatý lak a koňakový interiér jsem si tehdy vybrala bez váhání. Mám ráda slunce, teplo, jsem pozitivní člověk a nenapravitelný optimista, a právě tohle všechno pro mě, a nejen pro mě, evokovalo zlaté DS. Zlatá barva, speciálně stvořená pro DS a inspirovaná světly noční Paříže je prostě ojedinělá a vychytaná do detailu. Změnu jsem každopádně chtěla, změna je život, změna dělá život pestrý. Ale i z důvodu spolupráce s DS, chtěla jsem lidem ukázat zase jiné zajímavé varianty.

VP: Kolik kilometrů jste spolu najezdili? Kam nejdále jste se spolu podívali?

LB: Nějakých 12 tisíc kilometrů. Nejdále jsme vyrazili s dětmi do Chorvatska a byla to paráda. Děti mají vzadu DVD a veškerý komfort, takže spokojená byla celá posádka.

VP: Na letošní dovolenou jsi tedy vyrazila autem namísto letadlem?

LB: Ano, přesně tak. Byla to příležitost vyzkoušet auto i na delší cestě. Z počátku jsem se trochu bála, jestli se vejdeme do kufru, přece jen to není kombi a přece jen dovolená s dětmi, to je spousta hraček, nafukovaček a dalších věcí, bez kterých bychom se neobešli. Ale kufr při troše šikovnosti, co se skládání a balení týče, pojmul vše, co bylo potřeba, a na dlouhou cestu jsme ještě více ocenili i prostorný interiér.

VP: Vím o tobě, že miluješ cestování, naposledy jsme se zasnily nad Paříží a Francií. Jak zvládáš současnou dobu, která cestování nepřeje?

LB: Samozřejmě to pro mě není ideální, asi jako pro nikoho, z pohledu milovníka cestování je prostě současná doba smutnější. Ale člověk na druhou stranu hledá a objevuje či znovuobjevuje jiné destinace a možnosti, například vyrazí po mnoha letech na dovolenou autem. Většinou totiž s dětmi létáme. Letošní dovolenou autem jsme si však báječně užili a byl to krásný výlet, který bychom jinak asi nenaplánovali. Všechno zlé je pro něco dobré. J

VP: Jak hodnotíš DS7 Crossback po tolika zážitcích? Co by si na něm vyzdvihla a co naopak považuješ za jeho slabou stránku?

LB: Vyzdvihla bych jednoznačně krásu karoserie i interiéru, neomrzel mě ani maličko, což se jinak může u výrazného designu snadno stát. Auto je příjemné, pohodlné, skvěle se mi řídí, jako by mi bylo ušité na míru. Na delší cesty či na stání v koloně jsou perfektní masážní sedadla, mám ráda velký informační displej na středové konzole, který je přehledný, a ráda používám hlasové ovládání, které v DS funguje spolehlivě. Společnou řeč jsme našli velmi rychle. Žádná slabina mě vyloženě nenapadá, snad jen ten kufr, pro rodinu může být menší, ale jak říkám, nebyl nakonec velký problém sbalit se ani na dovolenou do Chorvatska.

VP: Když si střídala DSka, dělala jsi na Instagramu tipovací soutěž ohledně barvy svého nového auta, jak dobře tě fanoušci znají a kolik jich správně odhadlo červenou barvu?

LB: Mile mě překvapilo, že většina tipovala červenou. Asi mě znají vážně dobře. Samozřejmě byly i další tipy jako bílá, černá či znovu zlatá. Ale většina odhadla můj holčičí výběr. Vybrala jsem si tuhle barvu i kvůli odstínu, červená na DS7 Crossback je zářivá a neobyčejná.

VP: Taková „nedámská“ otázka, ale čím se liší tvoje nové auto od starého kromě barvy laku? Vybrala jsi na základě zkušenosti něco jinak, lépe?

LB: Nejen jiná barva zvenku, ale i uvnitř, zvolila jsem černo-šedou kombinaci interiéru, myslím, že ke karoserii skvěle ladí, čistě černá a červená by podle mého názoru byla příliš ostrá. Ale rozdílů je mnohem více. Tahle moje nová DS7 Crossback je verze E-Tense, tedy plug-in hybrid (více o tomto modelu v článku zde). A tak doma dobíjím mobil, tablet, počítač a auto. J  Je to velmi snadné, nebylo potřeba nic instalovat, stačí mi, když se auto nabije přes noc, a tak jen dám večer do zásuvky a je to. Tankuju opravdu zřídka, jelikož to mám do práce 25 km, takže tam a zpět 50 km, což je přibližně dojezd čistě na elektřinu.

VP: Už jsi zkoušela a používáš například samočinný systém DS Park Pilot? Či jiné asistenty, které si ještě v době, kdy jsme spolu mluvily naposledy, neměla možnost v praxi využít?

LB: Popravdě jsem se ještě neodvážila, trochu se toho bojím. Je to asi škoda, ale na druhou stranu, co se parkování týče, tak si věřím a nemám s ním problém. Naopak systém nočního vidění, kdy v noci v dálce, kam světla nedosvítí, vidíte chodce či zvíře, využívám velmi a považuju jej za velký přínos bezpečnosti. Systém hlídání aut v mrtvém úhlu také patří k mým oblíbeným prvkům výbavy. Celkově všechny bezpečnostní systémy, které DS má, považuju za velmi funkční a šikovné. Pokud má auto tak bohatou výbavu jako DS7 Crossback, tak si každý najde to „své“. Pro někoho by naopak parkovací systém byl to nejdůležitější, pro jiného budou nejdůležitější masážní sedadla (na ty tedy ani já nedám dopustit). Je opravdu úžasné, jak bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu DS nabízí.

VP: Naopak jedna typicky dámská otázka. Dokáže tahle červená karkulka zaplnit prázdné místo v tvém automobilovém srdci? 

LB: Určitě, už se slaďujeme. Koupila jsem si krásné červené letní šaty, nejraději teď nosím červené nehty a červenou rtěnku. Trochu jsem se bála, jak změnu vezmou děti, naše auta mají vždy jméno a „Zlaťásek“ byl prostě člen rodiny. Když jsme vybírali jméno pro novou „dé-es-sedmičku“, tak to byla nejdříve Malina, pak Jahoda a nakonec zvítězilo Srdíčko. Takže to je jasná odpověď na tvou otázku za celou naši rodinu. 😉

 

Velké díky za rozhovor, přeju mnoho šťastných kilometrů se Srdíčkem. ❤️

 

Pokud se vám článek líbil, tak dejte ❤️. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať jsme ve spojení!

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *