Výběr auta pro manažerku s vlastním názorem a originálním stylem? Z většiny manažerských aut čiší spíše mužská energie a většina z nich ctí spíše klasický designový koncept. Zcela jiné hodnoty má značka DS, její DS7 Crossback je ve třídě manažerských aktovek doslova zjevením. Podle mého názoru by mohl skvěle cílit právě na ženy…

 

Avšak můj názor může být už trochu profesionálně deformovaný. A proto jsem se rozhodla tuhle novinku otestovat spolu se čtyřmi dámami, které přinesly do testu spoustu úžasných poznatků, postřehů a věřím, že i odpovědí na vaše otázky ohledně nového DS7 Crossback.

Ale nejdříve si představme testovaný kousek. Pod kapotou červeného DS7 Crossback je nejvýkonnější benzinový motor nabídky, a to přeplňovaný čtyřválec 1.6 PureTech s výkonem 225 koní neboli 165 kW. Převodovka automatická osmistupňová, pohon předních kol. Vzhled vozu určuje i od ostatních odlišuje výbava Performance Line a stejnojmenný výbavový paket Inspirace. DS si zakládá na velmi bohaté bezpečnostní a komfortní výbavě. Za zmínku stojí DS Connected Pilot, který spojuje výhody adaptivního tempomatu a samočinného udržování vozu v jízdním pruhu (+70 000 Kč), sledování mrtvého úhlu, parkovací asistent s parkovací kamerou s funkcí pohledu z ptačí perspektivy (od 24 000 Kč) nebo hi-fi systém Focal Electra (+29 000 Kč).

Vždy když vidím auto značky DS, vzpomenu si na knížku „Jak se stát Pařížankou“. Značka DS má sídlo právě v Paříži a pařížský šarm a styl tak rozváží do různých koutů světa. Pařížanku prý můžete z Paříže kdykoli kamkoli odvézt, ale její šarm ji nikdy nevezmete. Stejné je to s DS7.

Nejen výroba a prodej aut však značku DS zajímá. Jejími tématy jsou Slow fashion, kvalita, nekonfekce a udržitelná móda. Slow fashion? Je tomu skutečně tak, že když si DS7 Crossback koupíte, nebudete jej chtít roky vyměnit?

 

„Otestuj automobilovou novinku i ty!“

Otestovat si nějakou automobilovou novinku můžete i vy! Stačí se přihlásit, informace o dalším testování najdete tady na blogu a samozřejmě také na Facebooku a Instagramu Autokabelek.

 

Veronika

Za volantem: DENNĚ x OBČAS

Jezdím po: MĚSTO x VENKOV

Řídím: RÁDA x NUTNOST

Auto: MALÉ x VELKÉ

Řazení: MANUÁL x AUTOMAT

 

 

Líbil se mi přehledný a velký displej, který usnadňuje nastavení všeho potřebného a i toho nepotřebného, ale příjemného.

Jednačtyřicetiletá Veronika brázdí silnice už od roku 2000. Jezdí Škodou Superb, kterou by za pár let ráda vyměnila za něco nového. Má ráda velká auta pro pocit bezpečí i komfortu jízdy. Veronika je vdaná, autem nejčastěji jezdí sama, jelikož bydlí za Prahou a do hlavního města každý den dojíždí za prací. O víkendech a dovolených pak auto sdílí s manželem. Jejím příštím autem prý určitě bude něco ze segmentu SUV, jelikož se jí tahle auta líbí. Vybráno však zatím nemá, takže jak se ji líbil DS7 Crossback, který má bezpochyby mnoho SUV prvků?

  • Koupila by sis nový DS7 Crossback?

Koupila! Mě to auto vážně nadchlo, jen bych si musela zvyknout na automat. 🙂

  • Kdo je podle tebe typickým zákazníkem DS7 Crossback? Pro koho se hodí?

Já bych ho doporučila všem, kdo chtějí prostorné, robustní, komfortní, hezké auto. Všem, kterým klasické sedany a kombi přijdou nuda. A když tak o tom přemýšlím, rozhodně mi jde více k ženě než k muži.

  • Vlastnosti, které bys na testovaném DS7 Crossback vyzdvihla?

Určitě útulný, ale zároveň prostorný interiér, líbil se mi přehledný a velký displej/obrazovka, který usnadňuje nastavení všeho potřebného a i toho nepotřebného, ale příjemného. 😉 Výbava je totiž opravdu velmi bohatá a luxusní je jak design, tak červená barva!

  • A jedna věc, kterou naopak považuješ za jeho minus…

Čekala jsem lepší výhled z auta, hlavně při parkování je karoserie trochu nepřehledná. Ale to by vyřešil zvyk a důvěra v parkovací asistenty a kamery.

Hodnocení ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

„DS7 Crossback je velmi originální a kvalitně působící auto. Moc příjemně se mi řídilo a líbil se mi jeho jízdní projev. Je tak tiché a komfortní, že si člověk musí dávat dobrý pozor kolik jede, jelikož máte stovku na tachometru ani nevíte jak. 😉 Příjemné by s ním určitě bylo i dlouhé cestování. Můj celkový dojem je rozhodně velice kladný.“, dodává Veronika.

 

TIP: Viděly jste nový Autfit k DS7 Crossback?

Romana

Za volantem: DENNĚ x OBČAS

Jezdím po: MĚSTO I VENKOV

Řídím: RÁDA x NUTNOST

Auto: MALÉ x VELKÉ

Řazení: MANUÁL x AUTOMAT

 

 

Skvělá je automatická převodovka, v komfortním režimu řadí krásně hladce, ve sportovním rychle.

Romana je burzovní makléřka a nevím jak vy, ale já bych do ní neřekla, že je maminkou dvou dětí. Je jí 33 let a řidičský průkaz si udělala už v 19 letech. Auto využívá ve městě i mimo něj, zároveň s přítelem a dětmi pravidelně jezdí na výlety po Česku i do zahraničí, takže řidičských zkušeností má více než dost. Aktuálně má novou Škodu Fabii Monte Carlo, takže případný nákup nového auta bude aktuální až za pár let. Ráda má malá i velká auta a zároveň sportovní jízdu. Větší auta má však přece jen raději, protože na otázku ohledně auta snů odpověděla, že by chtěla Range Rover Sport.

  • Koupila by sis nový DS7 Crossback?

Vzhledem k tomu, že upřednostňuji jízdní vlastnosti a sportovnější svezení před luxusem a vzhledem auta, tak asi nekoupila.

  • Kdo je podle tebe typickým zákazníkem DS7 Crossback? Pro koho se hodí?

Podle mého názoru bohatá žena, která si potrpí na luxus, design a jakýsi výjimečný styl svého auta a má ráda komfortní svezení.

  • Vlastnosti, které bys na testovaném DS7 Crossback vyzdvihla?

Interiér i exteriér, jednoznačně desing a styl DS7, který má názor, zajímavé prvky a skutečnost, že jde o výjimečné, neobvyklé a neokoukané auto. Také automatickou převodovku a výkonný motor. A audiosystém, moc hezky to hrálo. 😉

  • A jedna věc, kterou považuješ za jeho zásadní negativum?

Při rychlejší jízdě na mě DS7 Crossback působil trochu těžkopádně, co se jízdních vlastností týče. 

Hodnocení ♥ ♥ ♥ ♥

„Hodně se mi líbila automatická převodovka, v komfortním režimu řadila krásně hladce, ve sportovním rychle. Také živý motor, který hezky zrychluje, a budu se opakovat, ale samozřejmě výjimečný výraz a design auta. A skvělé je i odhlučnění a robustnost, ani při rychlejší jízdě vás nic neruší a můžete v klidu poslouchat hudbu. Pohodlí a luxus jsou skvělé, ale já bych si asi za cenu DS7 Crossback vybrala auto se sportovnějšími jízdními vlastnostmi,“ říká Romana.

 

 

Řeč byla o nepotřebném, ale příjemném. Tedy o výbavě či službách, bez kterých také dojedete z bodu A do bodu B, ale o něco méně příjemně a radostně. A takových věcí DS nabízí více než mnoho jiných značek. Zajímavá je aplikace MyDS, díky které můžete být se svým plechovým miláčkem online v kontaktu. DS asistence zase znamená pomoc 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Na speciální DS asistenční lince vám poradí a pomohou, ať už máte poruchu, stala se vám nehoda, natankovaly jste špatné palivo nebo třeba ztratily klíče. Služba je zdarma po dobu záruky, ovšem záruka je na dlouhých 5 let/100 000 km, a to díky servisní smlouvě FreeDrive, která je v ceně nového DS7 Crossback a znamená nejen prodlouženou záruku, ale i pravidelnou údržbu a výměnu opotřebených dílů zdarma. V praxi to znamená na 5 let nebo do 100 00 km všechny předepsané servisní prohlídky a výměny nejen dílů podléhajících záruce, ale i všech opotřebených dílů (např. brzdových destiček…). A zahrnuje samozřejmě i práci servisu. A to nejlepší na konec, služba DS Valet neboli pick up, tedy možnost nechat si auto odvézt do servisu a zase z něho přivézt, využít můžete i nabídky náhradního auta po dobu opravy. To je vážně luxus, co říkáte? ⭐️

Ilona

Za volantem: DENNĚ  x OBČAS

Jezdím po: MĚSTO  i VENKOV

Řídím: RÁDA x NUTNOST

Auto: MALÉ x VELKÉ

Řazení: MANUÁL x AUTOMAT

 

 

Iloně je 41 let, je manažerka v call centru, má patnáctiletou řidičskou praxi a řízení je jejím koníčkem a relaxem. Má přítele a nejčastěji jezdí sama či ve dvou. Potkat ji můžete za volantem Volkswagenu Passat a aktuálně pokukuje po něčem novém, protože letos plánuje koupi auta. Zatím je jejím favoritem Škoda Kodiaq. Nezmění po testování DS7 Crossback názor?

  • Koupila by sis nový DS7 Crossback?

Koupila a doporučila, moc se mi líbil.

  • Kdo je podle tebe typickým zákazníkem nového DS7 Crossback? Pro koho se hodí?

Hodí se pro ženu s dětmi i pro manažerku, která tráví hodně času na cestách. Ale tím rozhodně nechci říct, že by v něm zalíbení nenašel i muž.

  • Vlastnosti, které bys na testovaném DS7 Crossback vyzdvihla?

Interiér je neskutečně o detailech. Krásná jsou přední světla. Vyzdvihla bych komfort a robustnost a úžasně pohodlné sedačky, které člověka přímo obejmou.

  • A jedna věc, kterou naopak považuješ za jeho minus…

Škoda, že se nenabízí s pohonem všech kol. (Taková verze se chystá, objevit by se měla koncem roku. Půjde o provedení E-Tense s plug-in hybridním pohonným ústrojím, které bude tvořeno benzinovým motorem o výkonu 200 koní a dvěma elektromotory s výkonem 100 koní. E-Tense bude umět při plně nabitých bateriích ujet až 60 km čistě na elektřinu a díky elektromotoru na zadní nápravě bude tato verze čtyřkolka. – pozn. VP).

Hodnocení ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

„Zajímavé je, že interiér je prostornější a větší, než se na první pohled zdá. Působí velmi útulně, ale zároveň nabídne spoustu prostoru vpředu i vzadu. Navíc ty krásné detaily všude. DS7 Crossback na mě udělal dobrý dojem, v autě mám ráda pocit bezpečí a robustnosti a zároveň mám ráda pohodlí. Tohle vše DS7 skvěle splňuje. A má báječně tvarované sedačky,“ řekla Ilona po testovací jízdě.

 

Když už jsme u těch sedadel. Elektricky nastavitelná bederní opěrka, výškové nastavení, vyhřívání. Za příplatek můžete mít i ventilaci sedadel a masážní funkci! (nelze v kombinaci s Performace Line a stojí 9000 Kč). Zároveň můžete vybírat z designových výbavových paketů DS Inspirace, každý pak nabízí jiné čalounění a provedení, sedadla jsou pak i designovým skvostem.

Lucie

Za volantem: DENNĚ x OBČAS

Jezdím po: MĚSTO x VENKOV

Řídím: RÁDA x NUTNOST

Auto: MALÉ x VELKÉ

Řazení: MANUÁL i AUTOMAT

 

 

Lucii je 43 let, je reprezentantkou komunikačního centra pro styk se zákazníky a za volant poprvé usedla v roce 2002. Nejčastěji jezdí se svým přítelem, ale sama auto aktuálně nemá, jak říká, v Praze by jej nevyužila. Má ráda velká auta a jejím snem je Dodge Ram, a ten se tedy do města opravdu moc nehodí. Hledání parkovacího místa by asi zabralo více času než cesta samotná. Každopádně její slabosti pro velká auta by mohl DS7 Crossback využít. Takže jak se jí líbil?

  • Koupila by sis nový DS7 Crossback?

Když jsem si ho teď vyzkoušela, tak musím říct, že bych o něm určitě uvažovala.

  • Kdo je podle tebe typickým zákazníkem nového DS7 Crossback? Pro koho se hodí?

Podle mého názoru jednoznačně řidič, který má rád komfort a moderní design.

  • Vlastnosti, které bys na testovaném DS7 Crossback vyzdvihla?

Zcela jistě design, líbí se mi na první pohled. Oceňuji, jak je auto moderně řešené a zároveň velmi funkční.

  • A jedna věc, kterou považuješ za jeho zásadní negativum?

Snad jen skutečnost, že na něj aktuálně nemám dostatek peněz. 

Hodnocení ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

„Na první pohled je to elegán. Vzhledem k výšce auta je z něj dobrý výhled a já měla přehled o všem, co se kolem na silnici dělo. Sedačky jsou skvěle tvarované a i vzadu je více místa, než se zdá. Crossback je řešený moderně a zároveň prakticky, takže za mě vážně skvělá autokabelka,“ říká Lucie.

 

 TIP AUTOKABELEK: Lucka zmínila otázku pořizovací ceny. Pokud nemáte či nechcete dát tolik peněz najednou do koupě DS7 Crossback, můžete využít výhodné nabídky značkového financování. Je tu varianta zaplatit polovinu ceny a pak splácet 12 430 Kč měsíčně. Od 8482 Kč měsíčně můžete DS7 Crossback mít na operativní leasing (varianta bez doplňkových služeb na 48 měsíců či 80 000 km, full service je o dva tisíce dražší, více info zde).

 

Chcete si, stejně jako Lucka, Ilona, Veronika a Romana nový DS7 Crossback vyzkoušet? Společně s příchodem DS7 na trh se zároveň otevřela luxusní prodejna DS STORE. Exkluzivní prostředí, smysl pro detail, barevné ladění, hudba, vůně, osvětlení. DS STORE je v Praze na Černém Mostě (pod dealerstvím Domanský). Personál byl speciálně proškolen přímo v Paříži a myslím, že milovnice Francie se tu budou cítit náramně. Pokud to máte na Černý Most daleko můžete využít služby Pick up, kdy přijede prodejce s DS7 k vám domů či do kanceláře.

 

Lucko, Ilono, Veroniko a Romano, moc Vám děkuju, vážím si toho, že jste spolu se mnou DS7 Crossback otestovaly, a za sebe i za čtenářky Autokabelek Vám děkuju za vaše postřehy a hodnocení. Byly jste úžasné a myslím, že z fotek čiší, že jsme si DS7 Crossback, focení i testování náramně užily!

 

Jak se nový DS7 Crossback líbí vám? A jaké auto byste v testimonialu rády viděly příště?
Pokud se vám článek líbil, tak dejte ❤️. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať vidíte, na čem právě pracuju a co pro vás chystám!

Tags – DS, DS7 Crossback, Jak se stát Pařížankou, Autfit

Foto: Olivie Žižková – Oliviezizkova.com

 

Technické údaje

Testimonial – DS7 Crossback 1.6 PureTech (2019)
Cena
  • Základní cena modelové řady: 895 000 Kč
  • Základní cena testovaného modelu: 1 015 000 Kč
  • Cena testovaného modelu: 1 405 500 Kč
Motor / Pohon
  • Typ:
  • Počet válců: 4
  • Palivo: Benzín
  • Plnění: Turbodmychadlo
  • Zdvihový objem: 1 598 cm³
  • Nejvyšší výkon: 225 k při otáčkách: 5 500/min
  • Nejvyšší točivý moment: 300 Nm při otáčkách: 1 900/min
  • Převodovka: Osmistupňová automatická
  • Pohon: Přední
Karoserie / rozměry / hmotnosti
  • Karoserie: SUV
  • Segment: Vyšší střední třída
  • Délka: 4 573 mm
  • Šířka: 1 906 mm
  • Výška: 1 625 mm
  • Rozvor: 2 738 mm
  • Objem kufru (základní): 555 l
  • Objem kufru (největší): 1 752 l
  • Pohotovostní hmotnost: 1 425 kg
  • Užitečné zatížení: 550 kg
Spotřeba / záruka / servis
  • Spotřeba kombinovaná: 5,9 l/100 km
  • Spotřeba ve městě: 7,5 l/100 km
  • Spotřeba mimo město: 5,0 l/100 km
  • Spotřeba v testu: 6,5 l/100 km
  • Stop-start systém: Ano
  • Emise CO2: 135 g/km
  • Objem nádrže: 62 l
  • Záruka na auto: 5 let
  • Záruka na lak: 5 let
  • Záruka proti prorezivění: 12 let
Jízdní výkony
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,3 s
  • Nejvyšší rychlost: 236 km/h
Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *