Handsfree, vyhřívání sedadel a parkovací asistent, to musím mít. A dopřála bych si ještě vyhřívaný volant za 3000 Kč.
Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely pod tíhou událostí zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice zachovali provoz svých servisů a zajišťují tak běžné opravy a údržbu, což je důležité nejen pro všechny jejich zákazníky, ale celkově i pro bezproblémové fungování zásobování, zásilkových a doručovacích služeb, které teď všichni tak rádi využíváme, a které často jezdí dodávkami těchto značek.
„Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě záručních oprav,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.
„Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek.
„Vzhledem k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot, Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku Opel, aniž by byla dotčena záruka,“ říká Jan Matoušek.
Telefonická a elektronická komunikace je v současné době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS aplikují proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez větších omezení. Objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu koncesionáře – showroom.
Prostřednictvím telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select. Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.