Mezinárodní kampaň Peugeot e-208 s Novakem Djokovičem

12.3.2020 Veronika Petrů 0 komentářů

Značka Peugeot má mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče.

Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ tím prezentuje vstup do éry přechodu na nové zdroje energie.

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně #UNBORINGTHEFUTURE.

Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.

Kampaň začala 20.ledna 2020 na 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.

Jakou roli podle vás hrají ambasadoři automobilek v nákupním rozhodování zákazníků? 🚗

 

Pokud se vám článek líbil, tak dejte ❤️. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať vidíte, na čem právě pracuju a co pro vás chystám!

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *