Pujč si auto za stovku!

22.3.2016 Veronika Petrů , , 0 komentářů

Zajímavý koncept autopůjčovny, kde si můžete auto půjčit podstatně levněji, než je zvykem. A to proto, že jezdíte pojízdnou reklamou. Potřebuješ být pár měsíců „motorizovaná“ a nevíš, jak to řešit? Čti dále o projektu Auto za stovku!

Máte auto po nehodě v servisu a na náhradní vůz nemáte nárok? Přestěhovali jste se mimo město? Máte nové pracovní povinnosti? Nebo nového přítele mimo dosah MHD? Nechcete vyjít ze cviku aktivní řidičky? Auto potřebujete, ale na jeho koupi teď není příznivá konstelace? Asi by se dalo vymyslet spousta životních situacích, kdy se člověku může hodit auto z půjčovny. Půjčení auta je však docela drahá sranda, zvláště, když ho potřebujete na delší dobu. Nabízí se však jedna zajímavá alternativa.

Auto (nejen) pro Pražačky

Nová autopůjčovna sídlí v Praze a v Praze také „reklamní“ Hyundaie i10 za stovku potkáte nejčastěji.

Pojízdná reklama

Vtip je v tom, že auto, které si půjčíte, je pojízdnou reklamou. Autopůjčovna tak žije nejen z nájmů, ale i z reklamy.

Podmínky zápůjčky

V současné době si lze auto zapůjčit na minimální dobu 4 měsíce, platí se každý měsíc. Měsíčně musíte ujet minimálně 200 km, to aby byla reklama na autech vidět. V ceně je 1000 km měsíčně, za každý další kilometr se doplácí 4 Kč + DPH. S autem můžete jezdit po celém území EU, ale je jasné, že vzhledem k velikosti auta a množství ujetých kilometrů, při kterých se zápůjčka vyplácí, je auto za stovku vhodné hlavně pro ty z vás, které hledají auto do města či kousek za město. Cena pak zahrnuje i kompletní pojištění vč. havarijního s nulovou spoluúčastí.

S čímže to budu jezdit?

Hyundai i10 ve výbavě Family je listová kabelka do města, tj. miniauto. Nabídne však dobrou bezpečností výbavu i klimatizaci. Spotřeba 4,3 l/100 km vás nezrujnuje. Brzo by v nabídce měla přibýt i další auta.

Z druhé strany: staňte se sponzorem a oslovte nové zákazníky

Tenhle projekt sponzorované osobní dopravy vás může zajímat i v případě, že hledáte nové možnosti, jak oslovit své potenciální zákazníky. V dnešní době, kdy na nás reklama útočí ze všech stran a my se naučili být vůči ní dost imunní, je to nový a neotřelý způsob, jak zaujmout. Více info najdete zde.

 

Zajímavý projekt, co říkáte? Budu se těšit na vaše komentáře a info z osobní zkušenosti!

 

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *