Osobní technik – nový servisní koncept Volvo Personal Service

14.12.2017 Věra Petrů Vostrá , 1 komentář

Jak by se vám líbilo mít v autoservisu „vlastního“ osobního technika, který by se postaral o vše – od sjednání servisní schůzky až po provedení opravy? Vaši „autokabelku“ by si od vás vždy přebral a pak vám ji zase osobně předal s vysvětlením, jaké práce byli provedeny. Vždy byste se setkávali se známou tváří a vždy věděli na koho se můžete obrátit. Na člověka, kterému můžete věřit, který dobře zná nejen vaše auto, ale i vás a vaše preference. Zazvonil zvonek a pohádky je… začátek. Takhle by měl totiž fungovat nový servisní koncept Volvo Personal Service.

 

Švédská značka Volvo se vydává novým směrem v přístupu k servisu i zákazníkům. Vítejte v jednodušší budoucnosti. :-) Vlastnictví vozu by totiž mělo být tak jednoduché a příjemné, jak je to jen možné. A platí to i pro jeho údržbu a opravy.

Nový servisním koncept má zároveň šetřit váš čas. A co může být cennější než náš čas a energie? V rámci programu Volvo Personal Service budou na vašem autě pracovat hned dva osobní technici současnědvě hlavy jsou chytřejší než jedna, čtyři ruce rychlejší než dvě. :-) Práce v týmech podobných těm v závodnických pit stopech přináší i výhody ve formě společného sdílení získaných informací a zkušeností, jehož výsledkem je další zvýšení kvality servisních úkonů.

A protože většina oprav bude hotova do hodiny, můžete si na svého plechového miláčka počkat v pohodlí speciálního salónku podobného typickému skandinávskému obýváku. Místo jezdění náhradním autem sem a tam si můžete odpočinout u kávy, přečíst si časopis nebo se připojit přes wi-fi a kouknout na oblíbený blog či vlog nebo se věnovat se pracovním úkolům. A přitom můžete po očku sledovat práce na svém autě přes sklo dělící showroom od servisních prostorů.

Přechod jednotlivých dealerství na nový servisní koncept trvá přibližně 18 měsíců, z čehož časově nejnáročnější (cca 12 měsíců) je přestavba servisu a showroomu, vlastní zavádění nového postupu zabere těch zbylých 6 měsíců. Do roku 2020 bude koncept Volvo Personal Service zaveden ve všech autorizovaných servisech Volvo na celém světě a již v roce 2019 bude prý bude svého osobního technika mít 90 procent zákazníků a zákaznic Volva.

U nás již v režimu nového servisního konceptu jedou dealeři Auto Cardion Brno a SPX – CAR Zlín. Chystají se Auto Palace Brno, Autokomplex Matějka Olomouc a SRBA Servis Jíloviště. A následovat budou i další.

 

Luxusní vozy vyžadují luxusní, osobní přístup, co myslíte? Já dávám palec nahoru!
Jestli se Vám tenhle článek líbil, tak mi dejte prosím „lajk“! A sledujte „kabelky“ na Facebooku a Instagramu!
Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

1 komentář

Jozefka
19.1.2018

Pre auto-laika a neznalca tohoto odboru ako som ja je to všetko tak normálne.Je to skutočne skvelé,že sa človek môže pozerať ako sa jeho auto opravuje.Vidieť do útrob toho vozítka čo nás denno-denne vozí sem a tam.

Odpovědět

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *