DS7 Crossback – Jak se stát Pařížankou?

12.11.2018 Věra Petrů Vostrá 0 komentářů

Milujete francouzský šarm, ten jejich jedinečný romantický styl a v Paříži se cítíte ve své energii? Pak je velmi pravděpodobné, že si zamilujete DS7 Crossback!

Paříž je město módy, mnozí Francii vnímají jako zemi, kde jsou ženy ženami a muži gentlemany více než v jiných euro-amerických krajinách. A je to země šampaňského. S nejznámějším – Moët Chandon spolupracuje i mladá automobilová značka DS. Její maminkou i tatínkem je Citroën a narodila se v roce 2014.

Nejosobitější DS – číslo 7

Nové DS7 je jistě nejosobitějším modelem značky v její krátké historii. Vytříbený rafinovaný francouzský styl DS7 je zajímavou variantou pro všechny, kdo chtějí luxus a péči, a přitom jim většina luxusních aut přijde „chladných“.

DS STORE

Společně s příchodem DS7 na trh se zároveň otevírá luxusní prodejna DS STORE. Exkluzivní prostředí, smysl pro detail, barevné ladění, hudba, vůně, osvětlení. DS STORE se otevírá v Praze na Černém Mostě (pod dealerstvím Domanský). Personál byl speciálně proškolen přímo v Paříži a myslím, že milovnice Francie se tu budou cítit náramně. Pokud to máte na Černý Most daleko a rády byste se s DS7 seznámily osobně, můžete využít služby Pick up, kdy přijede hora k Mohamedovi neboli prodejce s DS7 k vám domů, do kanceláře nebo kamkoli si budete přát.
Budete-li mít cestu do Paříže, můžete navštívit vlajkovou prodejnu DS WORLD PARIS, která se nachází v ulici François 1er  33 v Paříži.

Exkluzivní služby a zákaznický servis

Majitelé nové DS7 automaticky dostanou balíček služeb, které jim zpříjemní i usnadní nejednu motoristickou chvilku.

ONLY YOU & FREE DRIVE

Aplikace MyDS – online spojení s vaším autem, před jízdou, během ní i po zaparkování.

DS asistence – porucha, nehoda, ztráta klíče, natankování špatného paliva – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu zdarma po dobu záruky.

DS Valet – služba pick up neboli možnost nechat si auto odvézt do servisu a zase z něho přivézt, využít můžete i nabídky náhradního auta po dobu opravy.

DS osobní asistent – poradí, pomůže, objedná vás do servisu, zařídí testovací jízdu či náhradní auto.

Servisní smlouva FreeDrive – je v ceně DS7 a znamená prodlouženou záruku, pravidelnou údržbu vozu i výměnu opotřebených dílů zdarma. V praxi to znamená záruku na 5 let /100 00 km, všechny předepsané servisní prohlídky a výměnu nejen dílů podléhajících záruce, ale i všech opotřebených dílů (např. brzdových destiček…). A zahrnuje samozřejmě i práci servisu.

SUV střední třídy s výbavou vyšší střední třídy

Elegance, rafinovanost, luxus. To vše jsou hodnoty, na kterých si zakládá nový DS7 Crossback. Na délku měří 4,57 metru, je vysoký 1,62 metru a jeho šířka činí 1,89 metru. Z hlediska praktičnosti zcela vyhoví i vysokým nárokům, neboť jeho zavazadlový prostor má objem 555 litrů a interiér poskytuje dostatek místa všem cestujícím vpředu i vzadu.

Inspirace

Pro model DS 7 Crossback bylo vyvinuto pět tzv. Inspirací, které odrážejí vkus a osobnost majitele. Jednotlivé Inspirace oslavují Paříž, kolébku značky DS, a jmenují se Bastila, Rivoli, Faubourg, Opera a poslední Inspirace s názvem Performance Line odkazuje na duch cestovních vozů GT.

Na výběr jsou dvě výkonové verze benzinového motoru 1.6 PureTech (180 a 225 koní) a naftové motory 1.5 BlueHDi a 2.0 BlueHDi (130 a 180 koní). Vybrat si můžete buď manuální šestistupňovou nebo automatickou osmistupňovou převodovku. Cena startuje na částce 895 000 Kč.

Příští rok se chystá verze E-Tense s plug-in hybridním pohonným ústrojím, které bude tvořeno benzinovým motorem o výkonu 200 koní a dvěma elektromotory s výkonem 100 koní. E-Tense bude umět při plně nabitých bateriích ujet až 60 km čistě na elektřinu a díky elektromotoru na zadní nápravě bude tato verze čtyřkolka.

DS Safety – s čím může, pomůže

DS Safety neboli šest hlavních pomocníků: DS Night Vision, DS Driver Attention Monitoring, DS Active LED Vision, aktivní sledování mrtvých úhlů, automatické nouzové brzdění a rozšířený systém čtení dopravních značek. Technologie nočního vidění DS Night Vision využívá infračervenou kameru umístěnou vpředu v masce chladiče, která na silnici rozpozná chodce či zvířata až do vzdálenosti 100 metrů. DS Driver Attention Monitoring je systém zjišťování úrovně pozornosti řidiče, který také využívá infračervenou kameru, tentokrát umístěnou nad volantem, a permanentně analyzuje řidičovy projevy a směr jeho pohledu, aby byla včas odhalena únava a nepozornost. K bezpečnosti přispívají i světla DS Active LED Vision, která dokážou přizpůsobit světelný paprsek z hlediska šířky i dosahu podmínkám na silnici a rychlosti vozu a mají dosvit přes 500 m.
Komfortní systém odpružení DS Active Scan Suspension je založen na předvídání. Tento systém odhaluje díky kameře za čelním sklem a dalším čidlům nerovnosti silnice 5 metrů před autem a přizpůsobuje jednotlivé tlumiče s cílem poskytnout na každém povrchu ten nejlepší možný cestovní komfort a jistotu.

Jízdní dojmy

Testovací jízda s DS7 Crossback 1.6 PureTech (225 koní), osmistupňová automatická převodovka, provedení Performance Line. Pár mých dojmů na následujících řádcích.

Palec nahoru

  • Výjimečnost – chcete-li auto, které na silnici hned tak nepotkáte, jste na správné adrese.
  • Nechte se hýčkat – DS7 samotné i celý tým DS na mě působí tak, že udělá vše pro vaši spokojenost a radost.
  • Osmistupňová automatická převodovka – moc hezky řadí a k autu jako je DS7 se automat hodí mnohem lépe než manuál.
  • Komfortní režim – možnost nastavovat jízdní režimy od komfortního až po sportovní je dnes už v dané třídě součástí dobrých mravů. Musím říci, že zde je komfortní režim opravdu komfortní.
  • Design interiéru – vyjížděcí analogové hodiny a spoustu krásných designových prvků. Tady si s designem někdo opravdu vyhrál.
  • Kvalitní materiály – interiér je hezky řemeslně zpracovaný a použité materiály působí hodnotně.
  • Skvělý výhled – z auta máte krásný výhled a dobrý přehled o dění okolo vás.
  • Živý motor – 1.6 PureTech s výkonem 225 koní má chuť do života, tj. chuť zrychlovat. Musím však zmínit, že jsem jezdila jen po městě.
  • Bohatá výbava – to člověk zjistí i pohledem do ceníku, ale v praxi to vidí ještě lépe. Už základní verze jsou velmi dobře vybavené.

Palec dolů

  • Sportovní režim – jestliže jsem chválila nastavení komfortního režimu, tak ten sportovní pochválit nemůžu. Kromě toho, že z vás v tomto režimu chce DS7 vytřást duši, jsem na něm nic sportovního neshledala. Ale je to logické, DS7 není sportovní auto, tady je důležitý ten šarm a komfort.
  • Pouze čtyřválce – už jsem si mohla zvyknout, ale stejně mi to nedá. Šestiválec jako vrcholná motorizace by tomuhle autu nesmírně slušel.
  • Proporce karoserie – věc jistě zcela subjektivní, ale mě na tom vzhledu a proporcích DS7 něco nesedí.
  • A dost – jako dárek jsme dostali lahev Moëta 🍾, takže už žádná kritika. 😂
Chtěly byste abych DS7 Crossback otestovala? Máte nějaký tip na Autfit? 🤓

 

Pokud se vám článek líbil, tak dejte ❤️. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať jsme ve spojení!

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *