Blogerka-špionka v servisu – Jak v Renocaru pečují o své zákaznice?

26.7.2017 Věra Petrů Vostrá 0 komentářů

„To bude drahý, paninko!“ Často se mě ptáte na zkušenosti se servisem, mnohé z vás mají ze servisních techniků a mechaniků noční můry. I já bych mohla k dobru přidat pár historek. Ale ne, rozhodla jsem se naopak pro vás otestovat služby jednoho autorizovaného servisu, kde je servisní svět v pořádku. Skvělá péče, výborné kafe, profesionální a vstřícný přístup. Užijte si spolu se mnou servisní wellness v Renocaru.

Renocar patří k předním autorizovaným prodejcům a servisním partnerům pro vozy BMW a Mini. Pobočky mají v Brně v Řípské ulici, v Praze Čestlicích a na Pankráci. Otevřeno mají od pondělí do pátku od 7:00 do 19:00.

Domluvila jsem si zápůjčku BMW X1 a termín na servis. Už po telefonu byli v Renocaru velmi milí a vstřícní. V případě, že na servis pospícháte, není problém domluvit se i na druhý den. Občas člověk leccos dohání na poslední chvíli, a tak je i tohle důležité. Jen v jarním a podzimním období, kdy je v servisech nápor kvůli přezouvání pneumatik, to může být trochu problém. Ovšem paní mě ujistila, že i v takových případech se vždy dá něco vymyslet a vyjít zákazníkovi vstříc.

Přijíždím do Kongresového centra na pražské Pankráci, kde má Renocar servisní pobočku. Hlavní pražské „hnízdo“ Renocaru je v Čestlicích. To však může být pro někoho trochu z ruky, a tak Renocar pro své zákazníky znovu otevřel ještě servisní centrum přímo v Praze. Výhodou je, že pokud se den obejdete bez auta, můžete ze servisu pohodlně odjet metrem, zastávka je pár kroků.

 

Hlásím se na recepci, slečna mi nabízí kávu, čaj či vodu a rovnou mě posílá k přijímacímu technikovi. Přijíždím na seřízení světel a kontrolu brzdových destiček, ráda bych servis na počkání. Prý není problém, celé to bude trvat asi hodinku. Auto bych mohla mít hotové i dříve, ale dozvídám se, že auta tu ze servisu vrací vždy umytá (a mytí je zdarma!). Kvůli téhle parádičce si ráda počkám o chvilku déle. Navíc tu auta myjí ručně a na to já si potrpím, do kartáčů jen v největší nouzi. :-)

 

Neee, rozhodně nechci zkoušet trpělivost milého servisního technika (mimochodem, nejdříve jsem si myslela, že je to Matěj z Ulice tedy, Jakub Štáfek :-D, jen jsem prostě zvědavá a zvídavá. A tak se ptám, jestli se můžu podívat, jak se světla seřizují. Musím se přece dostat do „kuchyně“ a kouknout pod pokličku. :-) Dozvídám se, že to není běžné a že zákazníci do servisu obvykle nemají přístup, ale pokud je to mé přání, tak není problém. Musím každopádně říct, že to stálo za to, protože v servisní garáži by se dalo jíst z podlahy.

Rozhodně se nemusíte bát na cokoli zeptat. Přijde mi, že i kdybych se ptala, kde je volant, tak mi ho ochotný a vstřícný personál servisu pomůže najít. :-) Ale vážně, potřebujete-li s čímkoli pomoci, ať se to týká obsluhy či údržby, dostane se vám odpovědi, vše vám tu vysvětlí a ukážou.

Zbytek času, kdy si „moje“ X1 užívá wellness na myčce, využívám i já k relaxu. Usazuji se do pohodlných křesílek, dávám si kávu a vodu a prohlížím si časopisy, které tu mají. Stíhám si ještě prohlédnout koutek s doplňky a oblečením BMW a Mini. Kdybych bývala byla skutečnou majitelkou BMW, určitě bych neodešla s prázdnou. Třeba ta bílá mikinka by mi šla k pleti, i když na sportovní módu moc nejsem. Kromě toho tu ještě prodávají příslušenství na všechny modely BMW a Mini, držáky, střešní boxy, kola, parfémy do auta. Bohatá je slabé slovo, pokud se bavíme o příslušenství BMW. Můžete juknout zde.

 

„Moje“ BMW X1 je hotové a připravené k předání. S přijímacím technikem rychle vyřídíme nezbytné formality a poté mě poprosí, zda bych nevyplnila krátký dotazník zákaznické spokojenosti. Vyplňuje se na tabletu a obsahuje jen pár základních otázek, aby vás jeho vyplňování nezdržovalo a neobtěžovalo, ale přitom servis získal důležitou zpětnou vazbu. Skvěle to tu pochopili, nevím jak vy, já osobně celkem ráda na nějaké otázky zákaznické spokojenosti odpovím, koneckonců dělám to i pro svoje dobro, ale dlouhé dotazníky mě obtěžují.

 

Auto je mi předáno umyté a kdybych bývala byla normální zákaznicí, vzala bych si klíček a odfrčela. Já však musím odhalit svou blogersko-novinářskou identitu, povolat fotografa a poprosit, zda bychom si mohli ještě v servisním centru udělat pár fotek do článku. Ani s tím není problém, a tak tu pro vás mám kompletní post včetně fotodokumentace.

 

 

Renocar mohu jen doporučit, jistě, jde o wellness jen pro autokabelky značek BMW a Mini, ale pokud Vás bude téma zajímat, slibuji, že zajedu špionit i do jiných servisů. :-)

 

Servis auta jednoduše nemusí být stres, když si vyberete správný servis, může to být příjemná povinnost!

 

Tags –  renocar, Mini, BMW, servis, VPV, autokabelky

Foto: Ondřej Kroutil – Steering Media

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *